teisipäev, 14. oktoober 2014

SUUR SUUR haigla (too põhjapoolne)

Sissemöllimine oli pikk teekond ... ma ei tahtnud hästi püsti seista: maganud ju polnud, moraal alla nulli, muud asjad ka alla nulli ... kõik alla nulli. Otsisin lähimat seina või tooli jne ja see autojuhist meditsiinitegelane siis asjatas. Las asjatab. Saabki ju selle eest palka ja asjatas minu arust kiirelt, st niipalju kui mina juba sellest hetkest ajast aru sain, st ma polnud jälle vahepeal teie maailmas.

Te EI KUJUTA ETTE, milline aroom on selles haiglas statsionaari riietusruumis! Urmas, Evelin, Raul, me ei suutnud seda "tekitada" ka mitte kõik koos tipi pisikeses ühikatoas! See on muidugi eraldi teema, st tipi ühikas, "Urmas Raul ja Evelin" ka.

Kui te peaksite kunagi näiteks sinna sattuma siis ärge omi riideid sinna andke, saate hiljem oluliselt kiiremini tulema haiglast.

Egas seal siis polnudki midagi, "tutvumine" uue ülisuure majaga. Juhatati viisakalt palatisse ja ... ma vene keelt ikka mõikan, sai palatikaaslasega enne tema äraviimist lõikusele törts jutu aetud (ja et ta lõikusele läks, selgus hoopiski hiljem). Seekord tuli eestikeelne õde, et vereproov vaja võtta ... no neid ampullikesi oli ikka ... nii mõnigi. Minul muidugi vahet pole, räägib see õde siis vene keelt või soovitavalt saksa / inglise /soome / sõrmedega ... millega iganes veel, kui kaks inimest teineteisest aru saavad siis on OK.

Ja siis tuli igati "nigel" hetk: haigla poolt asi selge, homme lõikame, muudest planeeritud lõikamistest lükati osa isegi edasi, "noor alla 40" oli miski parool. Meetod lihtne: ... "jõhkralt rinnaku kaudu sisse tungida ja pahalane ellimineerida!, mingit kubemeveeni kaudu sisenemist ära looda". 2016: nüüd remonditakse aordiklappi ka veeni kaudu.

Mul ülemus jõudis ka "kohe ära sureva" töötaja enne haiglas üle vaadata. Arvestades tema tihedat päeva(nädala, kuu) kava siis ... impressive!

Ma ei tea, kuidas see öö möödus, üks suur auk on selles osas. Mälust ei meenu, et oleks mingit "turgutavat" haiglapersonali poolt antud (muidu pakuti iga õhtu).

See oli minu elu üks kõige rusuvamaid hetki ... istusin naisega koos palatis, vaatasime üksteisele otsa, et mis siis saab KUI ...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar