laupäev, 11. oktoober 2014

2011
RAVIARST

Mul on raske oma tolleaegsest (võimalik, et ka järjekordsest?) raviarstist rääkida, sest ... ma ... ma otsin sõnu. Elus esimest korda olin haiglas, mina ju ei tea, kuidas haiglas asjad käivad.

JA TA TULI.
Ilusad arstid tuleks ära keelata, vererõhk on vale näiduga. Ja rääkimata ilust, suhtleb patsiendiga palatis 5+. AGA ... kui teabenõudena saate enda valdusesse haigusloo siis kenad naisterahvad muutuvad hoobilt millekski muuks ... inglise keeles algab see sõna tähega b.

Arst, muuda oma suhtumist ja kõik patsiendid armastavad sind, vähemalt meesterahvaste seas. Võin avaldada ka saladuse: õdede arvates oled ka üks kõige normaalsemaid arste nende asutuses. See normaalsus tähendab siis ka seda, et suudad inimeselooma terveks teha, ilma et ta invaliidistuks, ok ok ok, minuga läks teisiti. Täiuslikkust pole olemas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar