kolmapäev, 15. oktoober 2014

SUUR PÄEV, 2
Nagu tavaliselt filmides ikka, nägin ka mina tollel "raamil" opisaali poole sõites ainult lage: lambid, hoiatustulukesed, vinksti ja vonksti valgus sähvatas. Lift. Õige korrus ... peatus ... sõit ... ja siis see külmemavõitu suurem ruum.

Palju inimesi. No ok, ega südameop olegi mingi pinnu väljavõtmine (pind: oli vast veel nõuka aeg, aga ühes väikeasula kiirabis paluti oodata, neil on koosolek. Pind sai muidugi välja võetud...).

Te ikka teate, milline on südameopi laud? Ronimisega oli üksjagu tegu, õde delikaatselt pani teki pääle, nagu poleks enne meesterahvast näinud ... ma olin nagu ristil, käed laiali. Ja siis äkki nagu trobikond sipelgaid asus minu kallal tööle suur hulk inimesi ... "te tunnete kohe natukest valu, muud moodi me teie käe sisse ei pääse" ... no kannatab ära, suur shavetud poiss, ennegi mopeedi karter pöidla pihta kukkunud. Nagu õmblusmasinaga oleks käe kallal tegutsenud (ma olen endale särke õmmelnud isa retro-särkidest) ... eks valu muidugi oli, aga kuna mõistus ütles, et nii peab siis ... ei olnud probleemi.

Peale käte jne (kaelaveen on "huvitav" asi, hilisemalt tuleb juttu, kas pilti julgebki panna, keegi veel saab pahaseks) pandi muidugi mujale ka igasugu asju. "vello" sai ka endale "hingamistoru", "sumpsi" pandi temperatuuriandur (höhöhö, teil midagi kadunud pole wä?), õlle tarbimise augu sisse pandi aiakastmisvoolik, sedakorda õhu tarbeks. Ärkvel oleku ajal lenduri mask ette ja ... vist ei pidanud isegi kümneni lugema, sest veeni antav materjal viis üsna kohe unenägudemaale. Kurgumandlite eemaldamise opil oli anesteesia küll sellise tundega, et oleks nagu uppunud ja oleks nagu kehaga üritanud hingamisliigutusi teha. Mäletasin veel kellegi sõnu: nii suur mees ja nii vähe avaneb suu ... suguvõsas üks inimene läks selle katkendi peale roosaks, ta olla olnud sel hetkel juures ja kuulis selgelt seda katket (minu tundis ka ära). Et siis sedamoodi.

Kaelaveeni kanüül õmmeldakse teie külge kinni (hilisemalt otsitakse väga terav jublakas, et õmblused lahti lõigata ja mis te arvate, kui pikk see voolik teil seal kaelas on? Kui pakute a la mõned sentimeetreid siis eksite tugevalt):


Kogu sellest protseduurist on eredalt meeles, et ... raadio töötas opisaalis (no mingi pop plärises, oli siis raadio või midagi muud, esinejaid ei märganud), tegelased tegid üksteise üle nalja, st et vast sissetöötanud tiim ja ... on loota edule.

Mis te arvate, kaua opereeritava jaoks "tundub" selline asi aega võtvat? Reaalselt tunde ... minu jaoks aga kõigest ca ...      , .... järgmine kord.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar