laupäev, 11. oktoober 2014

2011
Kus on läänepoolses Tallinna haiglas see auk majas, kus erakorralisi inimesi vastu võetakse ja ravitakse? Ehk maakeeli väljendudes, nigelalt on teil seal asjad korraldatud, sest kui mõni tulebki maalt ja obesega (me vennaga kasutame: Abruka saarelt, pealinnas esimest korda) ... sureb ära veel keset parkimisplatsi, jama kui palju.

Sõber Tarvo roolis, mina õrnalt turvavööga kinnitatult kõrval poolärkvel, avastasime siis toda läänemapoolset Tallinna haiglat. Esimene maja ... eieieiei ... teise tuleb minna. Teine maja .... eiieieieieieie .... te peate sinna kolmandasse minema ja siis  võib-olla satute siia tagasi.

Kolmas maja: no ega Tarvo "pole sita pealt riisutud": õkva kiirabiautodele mõeldud ukse ette (Eestis on vähemalt ÜKS julge mees)! Mingi nöör tilpnes laest alla ja ma tahtsain seda väga tõmmata, Tarvo arvas, et see ei pruugi olla hea mõte. Höhöhö, mul mõtted niikuinii asünkroonis, mis nad ikka teha saavad? Jäi vist tõmbamata, Tarvo täpsustab.

Loomulikult arvati, et ma pohmelli tõttu jne ... aga kui temperatuuri mõõdeti ja +42,5°C saadi, CRV väärtus ... siis ... seltsimees, tehke silmad lahti, teiega on vist midagi muud viga, TEHKE SILMAD lahti ... no on vaja siis peksta inimest näopiirkonda? Arvestades palavikku siis mul oli ükskõik, kuhu nad mind peksavad, kasvõi sfääridesse, ma poleks niikuinii midagi tundnud.

Röntgeni tegemiseks pandi mind poolteadvusel olekus (süst oli siis juba palavikku "taltsutanud") ratastooli ja sõidutati kuhugi minu arust terve päev. Kuskil jäime seisma ... no ja kuskile ole magavat pead toetada: ikka vinks ja voks ja kaua sa ikka piinad ennast. Üritasin siis sanitar või mis ta oligi end selgeks teha, et lükake mind ratastooliga seina äärde, ma panen pea seina najale ja saan magada, kuniks masin vabaneb. Te arvate, et ta aru sai ja ... ma arvan, et kas ta "tahtis" aru saada, mida ma talle selgitada üritan? Lõppeks õnnestus mul end kuidagi nihutada seinale lähemale ja nii ma seal siis seina "nühkisin" peaga ... vinks ja vonks.

Ma ei tea, kaua Tarvo mind vapralt ootas (ma seletasin talle, et ju saab kõik sutsti korda jne ... viid mu koju tagasi, nööbime mõne sõstramahla lahti ja ...), aga mind talle tagasi enam ei antud, haiglasse pandi.

Vot selleks ongi head sõberad, kes viivad haiglasse ja ka kannatavad. Tarvo "kannatustes" tuleb veel juttu ... ja sina Rebane, ära irnu midagi, varsti hakkab sul sama paha .... Rotil sama teema, ja ei mölise niisama ka.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar