laupäev, 11. oktoober 2014

2011
"JÄLLE SEE SAMA SARA, MULLE LUBATI TUBA VANNIGA; KUS ON APTEEK"

Teist korda sama haigla ... järgisin nende juhist KOHE tagasi pöörduda, kui peaks probleem tekkima (tehke teie ka seda, sellest tuleb hiljem juttu ja ALATI tuleb tagasi pöörduda).

Kuna probleem oli juba eelnevalt aimatav siis palavikud jne asi laabus väga kenasti. Palatikaaslaseks oli lahe nooremapoolsem inimene (delikaatne isikuinfo) ... kes minu arvates oleks pidanud saama abi oluliselt varem ja Haigekassa abil (kui ära tunned, võta ühendust, teeme väikse punase/valge sõstra mahla). Aga noh, see on ainult minu arvamus. Ehk igav väga polnud. Igavuse osas ... kui need kuradi õed poleks akna all suitsetanud siis ... eks ma neile käratasin peale ka. Foto on ka sellest, tea kas tohib panna siia blogisse, äkki keegi saab kurjaks?

Haigla söögist rääkides ... ma olen leplik inimene, ma võin puukoort ka süüa. Kui oled haige siis palju sa ikka süüa tahad ... jah, ma tean, et see teeb arstidele muret (loodetavasti mitte puukoor), aga nii on. Mälu värskendades: alates esimesest palavikust kuniks Tarvo mind esimest korda haiglasse viis (so 2,5 päeva) jõudsin juba 8kg alla võtta. Selline kiire langus jätkus ...


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar