laupäev, 11. oktoober 2014

2011
See kuulus kellaaeg 15:30

Ilmselgelt oli arstil endal ka kohe suur pisar kukkumas ... kui ta teatas, et minu tervisega on nüüd nii: hetkekinnitusega (so veel mitte MRSA või VRSA, vt edaspidi) bakter SA (Staphylococcus aureus) on mitraalklappi söönud 8mm augu ja endale "maja ehitanud".

Sellepärast siis EHHO-s tegelased nii elevil olidki, helistati ja kutsuti lausa keegi kohale (oli vist pealik). Esimesel korral tuvastati ka aordiklapi väärakus: kaks hõlma ainult, normaalsetel valgetel inimestel on ju kolm. Ja minu kaks aordi hõlma nägid välja ka juba kahjuks väsinud.

Mitraal- ja aordiklapp on südames need klapid, mis tagavad inimese füüsilise vormi, suur vereringe noh. Jalgade liigutamine ja käte ja ... ja nii edasi ... mõelge, mis naine teile ütleb, kui kolmanda lapse saamiseks välek-viburlased vaja teele panna!? Lasete endale selleks tegevuseks kõrgepinge südamestimulaatori paigaldada? Huvitav, kas naine tuleb enne juhtmega ära maandada, näiteks klambriga seinakontakti, nagu need itimehed, kes emaplaate tinutavad ja niisama ka tinutavad?

Oh jah ... (ohi kähku, karu näeb).

Ahsoo jah, kes nüüd ohib, et ma olen siin meditsiiniliselt ikka mööda ja valesti ja nii edasi väljendanud ja rääkinud ja nii edasi.  Saatke email, parandan ära (kraaps).

Seega siis nii, et mul oli aega JÄRGMISE päeva hommikuni otsustada, mis saab: põhjapoolne haigla ootab opiga. Järgmiseks päevaks saada südameoppi ... sellest räägime aga edaspidi ... nagu aimate, und sellel ööl polnud ja peas tiksub arsti poolt öeldud juhis: kui ei lõika siis iga tuksega läheb asi halvemaks (ärge võtke seda "arsti juhis" kui mingit ähvardust arsti poolt, ilmselgelt oli aru saada, et inimene on ise ka õnnetu, et nii läks).

Keegi teist blogi lugejatest aimab, mitu korda ööpäevas tavaliselt inimese süda tuksub?

Jah, ma läksin põhjapoolsesse haiglasse opile. Õigemini küll viidi ... kui arvate, et kiirabiautoga siis ei. Aga ega mul tolle auto vastu ka polnud midagi, ma tagasihoidlike ressurssidega perest pärit, oluline on kohalejõudmine.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar