kolmapäev, 15. oktoober 2014

SUUR PÄEV
elik rellakaga rinnak lahti ja ... "halloo kosmos, mis teil seal sees ka on, ah et kõhu-ussid ja muud tropid, pole hullu, eemaldame naelatangidega ja kui kätte ei saa siis tambime sodiks!?"

Kell kuus hommikul prožektorid särama, nagu gestaapos, südamehaiged: järjest loe ... mitraalkapp, aordiklapp, trikuspidaalklapp ... tripper, sina viimane oled vales osakonnas, tõmba uttu.

Ma olin eelnevate vintsutuste tõttu juba nii ära ... pohhuistunud, et habet ei viitsind kärpida, juuksed olid nagu metsjeesusel. Aga näokarvad kästi eemaldada, maskist võib gaasi välja voolata karvakeste tõttu ja siis hirnub südamekirurg koos personaliga ja operatsioon osutub skalpelliga hakkliha tegemiseks minu rindkeres arsti naerust võbeleva käe tõttu. 2016: sama efekt on ka uneapnoe aparaadiga!

Te kujutate ette, kui raske on vanu "traate" eemaldada näost? No kuidagi ma selle siiski ära tegin, veri lendamas.

Hommiku kell kuus siis käsutati pesuruumi, tol hetkel oli pooleli neil seal korrusel nn sanitaarremont (see on ka üks "lahe" teema). Tädi käskis riided seljast võtta ja lavatsile sellili. Krdi krdi krdi ... (sry vandumast) aga vähemalt shave-aparaatide osas võiks next time riigihankes rohkem kvaliteedile rõhku panna: kõige tähtsam karv tõmmatakse pingule ja shavetakse nagu kooritavat porgandit ja siis on tera nüri ja patakad tühjad ja muud sada häda. Polnud minu eas tädi ka, et oleks minu anatoomiast väga huvitet olnud ja kaasa tundnud.

Ei noh, alles ainult kulmud, ripsmed, ninakarvad ja juuksed, saadeti mind pesema, mingi spets seep anti vist ka. "Raam" aeti pesuruumi ukse ette ja kästi koridoris ronida sinna valgete linade vahele ... no mul pole midagi varastatut küljes ... küll need 75a tädikesed ka selle episoodi üle elavad (üks ei pidanud vastu, viidi viimase astme intensiivi, aga alles siis, kui ma juba opilt tagasi olin, vaadake milline kannatus nii kõrges eas!).

Mingi tablett anti ... imelikul kombel ma ei uurinud, milleks see vajalik on, aimasin. Läänepoolses haiglas sunniti mind sööma mingit imesuurt sinist tabletti, mis oli tegelikult mõeldud viimase korruse tripperis Antsule: õde ajas korrused sassi. Loomulikult ma toda tabletti seal haiglas ei söönud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar