laupäev, 11. oktoober 2014

2011
Läänepoolses Tallinna haiglas.

Delikaatse isikuinfoga on see asi, et seda ilma isiku nõusolekuta avaldada ei tohi. Sestap ei saa ma ka ... kõiki asju/inimesi jne ... saate aru küll. Igatahes ... kui ma jälle teie maailmas olin siis lohutati mind sellega, et minu (ei, Teie, selles haiglas Teietati) palatikaaslase õudne väljanägemine pole nakkav. Viidates jälle delikaatsele isikuinfole siis ma ei saa kirjeldada, mis asi on õudne väljanägemine jne ... aga inimene sai terveks ja temaga sai lahedalt koos aega veedetud nende haiglapäevade ajal. Muhe mees. Kui mind ära tunned, anna teada (ära enam õunapuu alla roni).

Minuga endaga hakkas asi minema "tavaliselt": palavik hakkas muidugi kiirelt tõusma jne ... seega põnev: näen, et lamp on laes, aga ei põle, kuid siiski on palatis valge? Kuidas? Selleks ajaks oli mul juba selge palaviku +42,5°C mõjud (kui TV-auto kurves rehvi vilistab siis mina kuulsin Kihnu Virve laulu ...). Omamoodi fun kogemus, aga kui naine ja kaks last kodus ootavad siis ... ei ole fun. Õnneks on mul väga tugev naine, kes saab ka ilma minuta hakkama.

Kui ma jälle teie maailmas tagasi olin siis märkasin, et voodi ümber on jube palju inimesi. No selge, jälle selle kõrge palaviku mõju. Ei olnud, olidki päris inimesed. Meedikud lausa.

Täpselt selle kõrge palaviku perioodil hakkasid nad minult veenist vereproovi võtma. See vereproov ei ole selline tavaline, mida teie tavaolukorras annate. Tundsin õhus mandli lõhna ... ja läbi palaviku "hoomasin", et vereproovi võetakse klaaspudelisse, mis sarnanevad nendele pisikestele Vana Tallinna  pudelitele (tervitused klassiõele kah). No ma olen ülikoolis oma erialaga seoses steriilsusega kokku puutunud ja arvasin, et ju siis nii peab, las meedikud teevad oma tööd. Oluline, et nad Vana Tallinnat mulle õkva veeni ei kallaks, mulle piisab juba palaviku hallukatest kah.

Mis puudutab Vana Tallinna't siis ... höhöhö ... Tarvo retsepti kohaselt sai ülikooli ajal toda jooki proovitud vägagi erinevate retseptuuridega, mis valdavalt lõppesid teadagi millega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar