laupäev, 11. oktoober 2014

2011
MA OLEN TERVE!

Mu isal (2014: oleme isaga nüüd kolmekesi, ema enam pole) on selle hüüatuse peale mõned iseloomulikud "ära hõiska enne õhtut" venekeelsed laused, aga neid ma siin ... tsiteerima ei hakkaks. Vene keel on niivõrd hämmastav oma täpses väljendusrikkuses, et ... äkki mõni õrnahingeline solvub!

Terve sain olla nii umbes nädala. Arst käskis apteegist osta amoksitsilliini, söö mingi 10 päeva ja asi korras (see on selline ... süütukene antibiootikum, minu puhul umbes nagu lapsele kommi andmine heade hinnete eest). Nagu tavaliselt on targad kõik tagantjärgi ja tegelikult oleks ma pidanud vedelema haiglas ca 4 nädalit ja saama õkva veeni 4÷6x ööpäevas oxa't (see on minu poolt pandud hellitusnimi ühele teisele antibiootikumile, mille vastu mul muideks allergia on; õige nimi on siis oxacillin).

Emale uusi prille ostes tunnen, et juba liiga külm on (ei olnud talv). Jälle +42,5°C (miks ei võiks vahel olla +42,2°C jne?). Magasin peale lõunat mõne tunni vanematekodus ... ema ajas üles, et ... midagi kahtlast on sinuga (no ega ema süda ka rahu saa ju). Siis ma juba eelnevalt aimasin, mis on probleemiks ja paratsetamool läks käsutusse. Eesti Politsei võib rahulik olla, ma olin täitsa ok roolimaks mootorsõidukit.

Edasi kulges asi muidugi tagasi läänepoolsemas Tallinna haiglasse ja seal juba oli asi lihtne: vaadati eelnevaid pabereid ja jälle ma haiglas olin. Arst ainult imestas, et ... seltsimees juba tagasi. Eks ta juba arvatavasti taipas, et see 10 päeva amoxicilliini oli VIGA! Aga ega see enam klappi tagasi too (ei too jah, nõustun perearstiga). Südamekirurg toob ... :-)

Kuidas haiglas salaja õlut juua, so õkva veeni? Ehedaks näiteks on üks foto:


Tegelikult oli probleem selles, et õues hakkas kohe välku lööma jne ... tegelikult aga selles, et AB mõju kaob valguse mõjul liiga kiiresti. Võetigi siis tavaline prügikott ja kleeplint.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar