neljapäev, 13. november 2014

TAGASI TAVAPÄRASUSSE

Olenemata asjaolust, et Toomas sai oma allkirjad ja muud neti teel teostatavad projekteerimised, oli olukord tööl enamvähem nö neljad/viied.

Ega õkva 8h ei jaksanud kohe funktsioneerida. Lõunane uni oli tavaline. Ja see oli oi kui magus.

Ajapikku aga hakkasid kogemuslikult aru saama: nii ... homme on oodata ilma muutumist, sellepärast siis liigesed valutavad ja ka enesetunne kehv.

Ma saan kardioloogidest täiesti aru, et nad oma kontakte ei jaga: algajale südamehaigele instruktaaži ei jagata ja siis loomulikult helistab patsient ravivale arstile. Aga viimasel ju järgmised südarid konveieril ootavad ja kui neid helistajaid on ju jube palju siis ei tule tööst haiglas midagi välja.

Siinkohal ma olen vist erand: ma olen ikka telefonitsi löögile pääsenud ja ka email funkab, arst on olnud nõus oma teadmisi minuga jagama ja aitama eriti lahkelt.

Lisaks on mul õnneks ka väga hea perearst. Kahju aga on perearstist, sest minusugusega kaasnevad nii mõnedki rahakulukad analüüsid/uuringud jne, aga nagu me teame, egas perearstidele just raha palju jagata.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar