pühapäev, 21. detsember 2014

UUED KLAPID aastal 2015, Haigekassa ka, 3

Nüüd ma siis kirjutan ja kirjutan ... sült sai tehtud (isa tegi, ma juhendajapulk, kummardus naabrinaisele ka).

Arsti mul enam pole (eriarsti, perearst on olemas, vastas ka), ei tea, kas jaanuaris on siis seni iga poole aasta tagant teostatav uuring. Email küsimusega saadetud, vastust pole.

Samas viimased uuringud näitasid, et asi vast siiski kriitiline ja kaks arsti jõudsid otsusele: näidustatud operatiivne ravi ... eks siis paista, kui kaua põhjapoolne haigla laseb mul kriitiline olla. Kaua ma saan olla, sest kui iga trepil kõndimine on ohtlik?

Vähemalt täna oleks pidanud saabuma Haigekassa vastus (teabenõue, 5 TÖÖpäeva), aga mida pole on vastus. No ma siis võtsin kätte ja helistasin avalikesse suhetesse (mingi otsenumber on ka, aga see vist eritasuga) ja ... no neil veel ikka pikad jõulud. Pealiku number oli suunatud ühele osakonna töötajale. Sai siis täpsustatud ja oh üllatust, ongi teabenõudele vastamata. Järgnes ka teine üllatus: inimene sai täitsa aru mu kõne eesmärgist ja edasi kulges asi soliidselt. Ei mingit rämedat udutamist ega midagi taolist. Pakkus välja lahendused ja need tundusid OK olevat ja nii head aastavahetust soovides kõne lõppeski.

30 detsembril saabus haigekassast vastus (minu teabenõudele), et haigla kõrgemalseisva arsti otsusega ei ole ma opi järjekorras. Sellisest otsusest saab teha minu arust vast ainult ühe järelduse: st uusi klappe ma ei saa!

Elagu Eesti tervishoid!

Ja nüüd matus ... sestap ka paus ...


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar