pühapäev, 21. detsember 2014

UUED KLAPID aastal 2015, 2

Esialgne rõõmuhõige osutus asjatuks.

Ega kirurg ei peagi oskama öelda, mis kuupäeval täpsemalt operatsioon toimuma saab (noooh, et saaks enda elu ja töist tegemist natukenegi sättida), aga kuidagi peaks siiski eriala spets suutma oma töid-tegemisi ennustama. Jah, ka mina ise olin ... selle blogi alguses kirjeldatuna, seesama erakorraline, kelle tõttu järjekord nihkus.

No aga arst peaks suutma siiski hinnata, kas asi toimub kuu, kvartali, poolaasta sees. Rohkemat kahjuks ei luba Haigekassa järjekord (8 kuud?). Hetkel kohe jõulud, võiks ju hinnata, et varakevadel, kevadel ... teaks natukenegi omi asju korraldada.

Sai siis asjad teistpidi korraldatud. Haiglasse email, et Haigekassa järjekord on 8 kuud, palun mulle siis kuupäev, mil haigla mind järjekorda pani. Nad seal haiglas ei saanud esialgu mu emailist üldse aru, mida ma tahan, kuupäevast ei saa aru?

Eks sai paari lausega lahti seletatud neile, mis kuupäeva ma küsisin. Nüüd nad on vait. Võimalik et põhjuseks on asjaolu, et suur organisatsioon ja jõulud ... võimalik, et nad said oma ämbrist aru ja häbenevad, ja veel muud võimalused. Mis te ikka häbenete, suured inimesed.

Eelviimasel arstiga kohtumisel arst teatas, et tema minuga enam edasi ei tegutse. No mis seal's ikka, eks keegi peab lapsi ka tegema või siis kuskil mujal pakutakse paremat teenistust või veel midagi. Pole minu asi aimata.

Selles suhtes aus inime, et tolle epikriisi lõpetas kenasti ära, otsused kah (operatsioon), ei jätnud midagi ripakile. Kahju ka: ta ikka sõrmega näitas ekraanile, seletas rohkem, maalt obesega (ja Abruka saarelt, höhö) sai ikka vast paremini asjadest aru. Ilgemalt kohatu oleks võrdluseks siia tuua toda "üliranget", kuigi ta pidi olema omal eriala Liivimaa parim ratsutaja.

Meditsiinis on asi ikka palju kinni suhtlemises, oskad sa siis kui hästi nuga käsitleda. Ja vastupidi pidi ka olema (ülirange). Kahjuks.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar