laupäev, 13. august 2016

ÄKILINE TERVISEHÄIRE II
Eks sai siis hakatud uurima selle mädaneva varba abi. Juba kevadel sai perearstile selles osas email saadetud, et on probleem. Ehk et panin infoks, kui peaks hullemaks minema.

Augusti alul läkski asi nii hulluks, et pidin vana asja meelde tuletama. Kohati kontoris ja kohati töömaal ei saa ju ühe jalaga keksida, endal peas teadmine, et kuri bakter võib jälle sind sööma hakata.

Enam-vähem tulge sügisel, septembris. MISASJA? Ma mädanen ära selleks ajaks!

Läksin perearstiga raksu selles osas. EI saa minuga nii kaua oodata, äkki mädanengi ära? Sai öeldud ka paar krõbedamat väljendit. Mis teha, kui ellu soovid jääda.

Saatsin paar emaili, ka riigiametitesse, ja siis hakkasid asja liikuma, olenemata nädalavahetusest.

Esmalt hakkas muutuma septembri kuupäev tunduvalt "augustiks" ja residendist tegelane ülemarstiks (sellel ülemarsti tiitlil oli veel mitu kirjeldust). Kui ma oleks ilma endokardiitita siis võiks minu varbaga tegeleda ka resident. Tegu ei ole ainult minu arvamusega, muideks.

Kui arvate, et ajasin asja mingite tutvustega siis EI, puhtalt omal initsiatiivil ja kogemustel. JAH, tuli törts "ähvardada", aga kui surm silme ees terendamas siis kuis muidu? Kui Haigekassa sõlmib haiglatega lepingud inimeste raviks siis Haigekassa saab ka ravi puudumise korral selle raha haiglalt tagasi küsida. Siiani on toiminud.

LISATUD: Haigekassa inimesega oli ca tund aega kestev elav arvamusevahetus telefoni teel (õigemini küll, tema helistas mulle minu avalduse peale). Üllataval kombel selline mõistlik ja arusaaja inimene, ju siis vanus oli oma töö teinud. Eks ta törts pelgas neid uuenduslikke IT lahendusi, aga kui perearst neid ise välja pakub kiiremaks abiks siis miks mitte kasutada. Kui eelmine saatekirja temaatikat puudutav Haigekassa vastus juurde liita siis väga positiivne tegutsemine. Võtab lausa imestama.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar