teisipäev, 21. juuni 2016

2016 UUS OPERATSIOON III
Arst ühendus, et varasemalt kokkulepitud ajal ta peaks olema mujal ja et kas saame kokkuleppele uuringu uue aja osas. No mis seal siis ikka, ma liigutatav inimene. Sai siis uuel õhtusel ajal ka ära käidud. Suur maja üsna tühi, registratuurid ja infod enam ei tööta, kellele ma oma 5.- annan visiiditasu? nad vist polekski tahtnud, sest mingi kolme viimase kuu sees külastusi loetakse kokku jne ...

Arst juba ootas, uks oli lahti. Midagi oli imelik, kuidagi selline tunne oleks, nagu oleks hea sõbraga kuskil kohvikus kokku saanud. Vaatasime arstiga koos mitmelt ekraanilt varasemaid uuringu fragmente, et näe, siin see roheline on kurja juur, see on ju tagasivool. Siin veel see ja too ja nii edasi.

Ega siis midagi, esmalt sellili, kleepsud külge, tuttav asend ja läkski silikooni kulutamiseks. Tavaliselt külje peale keerates ilmnevad ka rütmihäired, aga seekord käitus süda kenasti. Huvitav tähelepanek oli see, et neid kodade virvendusi eelnevas mahus ei esinenud, ekraanilt ju näeb täpsemalt.

Aru ma ei mõista, kuidas saab kurta pikkade ravijärjekordade üle, kuna ma sain peale uuringut aja teise spetsialisti vastuvõtule ca 2 nädala pärast? Vaadates õhtul oma emaile siis ka kolmanda spetsialisti (vt EDIT) juurde saamine on veel ehk selle kuu sees võimalik. Ei, ei ole tasuline vastuvõtt. Või siis olen nii haige, et lõpp pole kaugel ja et patsient vähem blogiks ...?

EDIT: kolmanda eriala spets lajatas kohe saatekirjaga. Üritasin selgitada, et mul ei ole seda vaja (jälgimisele ja ravile jäetav, endise nimega tagasikutsutav). EI! Ülevalt poolt tuli käsk ja nii on ja kui saatekirja pole siis maksate täismahus ise!
No eks näis, sai asjaomastele teabenõuded välja saadetud. Ühest riigiasutusest (aimate isegi) tuli juba niivõrd arusaamatu vastus, et tekib kahtlus inimese terves mõistuses.

Elame ja näeme!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar