reede, 10. veebruar 2017

RAVIMITEST
Plaanisin kirjutada pikema ülevaate nendest ravimitest, mis ma igal hommikul pean endale sisse kallama ja ka nendest, mis on nö vastavalt vajadusele. Alguses oli neid "igahommikusi" lausa 13, nüüd 6 erinevat (ainult üks mitte retseptiga), vastavalt vajadusele põhiliselt kolm. Plaan oli ka mõned pildid lisada, et pisutki huvitavam oleks lugeda, aga ...

Nüüd te muidugi küsite, et kus siis see pikem ülevaade on, ja pildid?!

Aga vot on selline tore asi meil EW-s nagu Ravimiseadus. Selle seaduse kohaselt on isegi karbist tehtud foto ravimi reklaam ja seda võib teha ainult müügiloa hoidja. Omamoodi võib seaduse loojast ka aru saada, sest äkki mõni väiksema või olematu IQ inimene loeb minu blogi ja saab valesti aru ja innustub ka minu ravimitest ning leiab näiteks üledoosiga õnnetu lõpu. Teisalt apteegi järjekorras olles näen, et inimesed ostavad samu ravimeid mis minagi ja no ma ju tean, et see näiteks piklikuga karbiga ei toimi. Osta see teine, vot seda värvi triibuga! Aga samas võib olla ka vastupidi. Inimesed on erinevad.

Otse loomulikult küsisin müügiloa hoidjatelt luba fotod avalikustada ning üks tähestiku alguses oleva tähega algav firma (võite osta reklaami minu blogis, khm) saatis kena põhjaliku selgituse, miks ma seda teha ei tohi. Tänud!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar