reede, 27. veebruar 2015

VAHEPEALNE MUU UURING

Ei olnud otseselt seotud minu tervisega.

Miks ma üldse sellise postituse teen, sest peaks ju selline triviaalne meditsiiniline komplekstoiming täiesti tavaline olema? Lisaks kõigele muule  kvaliteedijuhtimissüsteem ja selle tagamiseks toimus selline kontroll. Nõudke oma tööandjalt.

Eelpool kirjeldatu ... see kõik muu sisaldas endas mulle vajalikku nägemiskontrolli. Et kui hea kotkasilm on säilinud.

Kogu tegevus toimus erasfääri kuuluvas meditsiiniettevõttes. Kuna õiget aadressi ei suudetud edastada siis jäin muidugi hiljaks. Maja ees parkimine ei olnud siiski tasuta, nagu väideti.

Olenemata hiljaks jäämisest siiski kenasti klienditeenindus "haaras" mind nende tegevusse ja sujuvalt olingi silmaarsti kontrollis. Ette ja taha käis Teie jne ... täpselt seletati, mis kuidas kuhu jne, ei mingeid üleliigseid liigutusi, mitmetimõistetavusi. Viimasest aparaadist lasti silma ... suruõhku vist ... silmarõhu tuvastamiseks. Õnneks hoiatati ette ja ei olnud häda midagi. Ka tulemustel.

Ja siis nagu ikka, veeniveri ... kuidagi kahtlaselt kaua otsiti veeni. Need on mul siiski alles. EKG ... jälle karvad segasid. Esmakordselt minu kogemuste osas kasutati mingit geeli, sellega jäid kõik asjad kinni minu külge. Siis minut vait olemist ja valmis.

Järgnes arsti vastuvõtt, kes siis kõil tulemused üle vaatas ja arvamust avaldas. Otse loomulikult soovis ta mind kuulatleda, sest kui tihti ikka arstid minusuguse terviserikkega inimest uurida saavad. Minul vahet pole, kui praktikandid tahavad targaks saada, kuulake. Nii ka haiglas juhtus. Kuulamine, targaks saamise osa ma ei tea.
...
Minu kui juba vananeva pässi kohta ikka tugev tulemus. Ühtlasi sai ka muud seadustest nõutud asjaolud tuvastatud.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar